aaaah

Jag är så trött, vill att det ska vara kväll så jag kan lägga mig tidigt o sova hela natten ! men kl är bara 16.. har varit ledig idag men gick upp halv sju? sov hos älsklingen o han skulle jobba o jag till skolan men läraren hade glömt mitt prov så jag ska göra det på tisdag typiskt! så jag fick åka hem, gjorde en överlevnadsberättelse sen gjorde jag vid mig lite till o sen cyklade jag till min syster o gick ut med hennes hundar! haha galet blev helt insnurrad o sånt! sen gick vi till stan o jag köpte ett linne o en scarfs sen köpte vi med oss mat så ösregnade det o vi gick hem till henne.. o sen när vi kom hem så krängde vi är fortfarande jättemätt o så kolla vi tv lite sen gick JAG ut med hundarna i ösregnet aaah, sen kom baby o hämntade mej när han slutade för jag vill inte cykla i regnet hem. sen körde han hem igen för han hade massa att göra.. nu har jag städat o damsugit mitt rum o jag är så trött o vet inte vart jag ska ta vägen aaah... skulle träna med tess oxå men hon hann inte så jag ska träna själv om pappa hinner hem så han kan köra mej, har inte tränat på friskis på typ 4 veckor så det behövs verkligen nu.. men jag har ju varit sjuk så därför. sen idag i posten fick vi godkännt från vägvärket så nu får jag övningsköra för pappa o min syster JIPPIII!     skriver mer sen om jag inte somnat! älskar dig fisen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0