:)

hejhej igen:P nu har jag vatt o lämnat hundrana med pappa hos min syster sen åkte vi till lidl o köpte drickyoghurt o lite annat:)  dom ska byta golv o sånt här snart abk då, vill nuuu dom är så sega! för jag ska få göra om mitt rum o så då med, läängtar!

räknade lite matte innan ska räkna nått litet till sen ska jag läsa min svenskabok den skulle visst varit utläst o recention kvar jag har typ 150 sidor kvar ops:P o sen engelska REVIEW hoho har inte ens läst boken men ja det löser sig!

imorron har jag bara en lektion gött som fan, fast vi ska ut o hååååva massa smådjur usch va äckligt hoppas det inte regnar för då usch blir det kallt o äckligt!

image29

älska denna drickyoghurten o den är så stoor iih:)

image32  har även tränat magen idag på min maskin:P hoho!




FISEN SLUTAR 23 . 00 o då kommer han till mig o vi ska ha pusss,kel,kram kalas iiih<3 älskar dig

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0