sommarlov

äntligen har man sommarlov, GÖTT:)

va ett tag sen jag skrev har blivit lite dålig på att uppdatera mig tkr jag men ska försöka skriva oftare nu igen.

i torsdags va jag,jea,gille,emil,sebbe i t-parken eller malin, linn o cillen va oxå där fast bara en pytte stund i början.
det va mussssic baldn annat måns zelmerlöv men vi hade mys sedan drog vi hem till jea o gille o softade jag o jea satt ute på balkongen o babblade sen körde jag o emil o sebbe hem till äjmil o soov.

fredag- vaknar jag jättetidigt är lite smått bakis men kan inte sova så jag bestämmer mig för att at tåget hem redan 7.20 o sen skita i skolavalutningen för den ärså onnödig bara titta å några som sjunger i en halvtimme kanske. så när jag kom hem gick jag o la mig lite fast endast en kvart sov jag högst sen gjorde jag vid mig sen skulle vi kolla på andre som skulle sparkas ut o sedan gick vi ner till min moster så kom det massa folk så åt vi o drack gott:) jag o min syster tog även skitnajs bilder på hennes mobil men har inte fått dom än hahaha. sen körde pappa mig till bussen så mötte jag tjajoor så tog vi bussen till wanja i öllsjö o förfestade där o sen tog jag bussen själv men sen va det två andra som ja kännde lite som oxå kulle ta den som tur var så åkte vi till stan så va jag med dom i tivoliparken en stund o sen mötte jag pem o så dansa vi haha fan va kul sedan gick vi o kärngde på subway som fan. o sen väntade vi på bussen till hässle väl framme efter en lånbuss tur med apor i bussen så mötte jag emil o ponta så köpte dom pizza sen hem till emil o sov..

lördan var vi ganska dda o softade bara sen på kvällen stack vi till niklas o där badade vbi hos hans granne i deras pool iih kul:) sen när vi kom hem somna jag i en timme typ sen när jag vakna somna älsklingen men han sov hela natten lång aah drygt det va så jag o sebbe tog varsin cider o värmde pizzan vi hade över men sen övergav han mej med så jag tittad klart på filmen själv o även jalla jalla kolla ja på sen somna jag..

söndan va vi ännu mer döda o sega tillslut bestämde vi oss för att köra o bada i en sjö men nej när vi kom dit börja det hagla o åska o regna? haha så vi körde till en annan där va det skitvarmt .. hade möjs haha.. emil o sebbe kasta massa skit på mig blöööö.. sen körde vi hem o jag o emil duschade o jag gjorde vid mig sen gick jag o mötte pem så dela vi på vin o lekte på lekplatser o köpte choklad o bananer o hade skitskoj o va flummiga, gungade skithögt de ni;) sen hämtade älsklingen mej så satt jag där ute lite med hans föräldrar o babbla sen gick jag o la mig hos min älskling..

sen imorse skulle han jobba så ja var skitpigg i morse åt frukost o allt med honom vid 7 haha sjukt. men sne när jag kom hem börja jag få kraamper i magen o kunde knappt gå så låg o sov skitlänge sen idag har jag inte mått så bra huvudvärk o mått illa så jag stack aldrig till stranden. sen gick jag o min syster till konsum o köpte saft o lite annat o sen hem så hade mamma hyrt film men den va inte nått för mig å jag satt o rora mig på datan sen nu har dom lagt sig o här sitter jag o svettas?

ojsan in lägget blev rätt långt hoho..

imorron ska jag till straanden med pem o jag längar som fan efter att få liiidde färg så ska upp tidigt imorron.. måste packa o sånt nu.. ciao<3



EMIL ÄR FINAST<3

image60
jag o babe i parken.

image61
min klänning på studenten.

image62
jag o syrran på student.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-12 @ 00:44:01
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0