sommar

haj.

ett tag sen jag skrev :P

midsommar blev rikigt lyckat hemma hos mig :) efteråt med tycker jag!
lördan hade jag oxå kanon kul med emelie mfl.
söndan hade jag mys med emelie igen sov hos henne o så.
sen har jag typ mest slappat.
igår tränade jag sen va jag på stan med mamma köpte en ny kläning, bh + string, hotpants o skåntreafiken sommarkort:) sen soterade jag o sen kom lars o andre o hjälpte oss att tömma hela rummet så det är helt tomt nu. ska få nytt golv på fredag. här nere i hallen o i köket har vi redan fått. sen resten nästa vecka igen. fräääscht!
sen om pappa hinner som han nog gjorde ska han tapetsera o måla mitt rum i helgen hoppas evrkligen han hinner för han kommer inte hem förrens fredan sen kör han antingen sönda elr mån morron men får hoppas det ! sen köpa lite nya grejs till rummet fast det gör jag nog inte förrens efetr sommaren.
ska ta en sista minuten resa men min syster om ca 3 veckor när min pappa har semster o kan passa hundarna med mamsen.
k - dagarna redan nästa helg, lääängta!
imorron ska jag på 20- årsfest o sen på lördan blir det 18 årsfest iiih så kul:) I need it .
tess kommer oxå hem på lördag så hon hinner till festen, du är efetrlängtad utav mig.

nej, nu ska jag ta o byta om till träningskläder. syrran kommer snart  hämtar mig så blir det en sån på friskvårdshuset:)

skriver nog mer sen !

förresten nån som vet hur man "designar" bloggen hur man själv  vill ha den?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0