Sommar

Glad midsommar:)

jävla väder, men hoppas vi kommer få kul ändå! blir några hemma hos mig grilla o sånt o sen dra vidare nånstans? får väl se. har kanppt koll vilka som kommer emn det löser sig. hoppas man kommer få kul iafl.

Min mamma fyller år idag, GRATTTIS<3 I love you..

snart åker mina päron o då kommer tess så ska vi städa lite o fixa o göra vid oss så kommer dom vid 16 en del.
ska spela fetemusik när vi håller på här, min syster brännde nya låtar till mig igår som jag kan ha idag thanks;)

jag somnade inte förrens halv 6 i morse, sömnproblem elr vad? sen upp halv 8 o sjunga för mamma . men jag lever. 

naj nu måste jag draau. TREVLIG  MIDSOMMAR ALLIHOPA :) puss

image88
mamma o jag på hörnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0