sommar

hejsan hoppsan..

vilket väder, åskar o regnar :( trist man kan ju bara sitta inne, hatar det!
åkte hem tidigt från baby imorse för min syster lämnade pappa i hässleholm så då passade jag på att åka hem .
vi va på fest igår jag,emil,sebbe,flax förfestade lite hos eskil sen va vi på student fest, det var trevligt:)
sen stack vi till eskil på efterfest men bara en vädligt liten stund. sen hände lite bajsiga grejor men det har löst sig nu hoppas jag:)

skulle egntligen tränat idag men somnade så blev inget för dom stängde tidigt idag. men imorronbitti blir det nog :)
hoppas baby kommer hit imorron eller nått<3 du är det bästa jag har !


image76 här ser ni min nya piercing.


Jea 18 år!


image77 några av tjajorna .

image78 haha körde sanning o konsekvens kort så det blev rätt galet.

image79  hahaha ja som sagt kvällen var helt galen!

image80
födelsedagsgrisen!

image81
haha vad gör du elna?

image82
cillen o jag,pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0