sommar

hajsan..

nyss hemkommen från linnsan, vi var på hennes bakgård o grillade o så drack saft :) mkt trevligt men väldigt kallt! det va jag cillen,jea,tess,ditte o några andra guys.
sen cyklade jag o tässy hiiim.
åååh jag dör va linns valpar va söta labrador valpar 7 st  4 veckor gamla o en som inte var såld o jag blev helt kär! haha..

idag var jag linn,cilla o tess o köpte present till chacha från elna,,ditte o malin med.. wuuhu jättefint presenter men kan inte skriva än vad för nått:P ska bli najs med fest imorron !!

men först ska jag o min syster träna imorron på frisvårdshuset köpte ett kort där idag för ett år frammåt gött:) simning o allt ingår ! yeeah..

här kommer lite bilder från idag o ikväll men får fler imorron för min kamrea dog efter ett tag.

image68

jaaug innan stan idag.

image69 haha cp bild..

image70
några av valparna jag döööööööööör<3<3<3



image71 jag o min älskling masseti elr hur det stavas, hihi den pussa mig på bilden<3


image72
här har vi då mamman så söööt o snäll! misse heter hon hihi...

image73
sen en liten bild på mig o min älskling som jag saknar väääääldigt mycket<3 flera dagar sen nu men vi ses på lördag och det bli väääääldigt myyyysigt! älskar dig sjukt mkt emil, snart 1 år 6 månader...

ska snart kolla på 2 ½ män o sen nanna .. sov sött puss<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh gud vilka söta vovvar ! :)

2007-06-16 @ 19:12:58
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0