sommar

nu är jag nyduschad o insmörjd :)
fan av gött det var att åka inlines med tässy vi åkte jättesnabbt hoho sen när vi kom till vårt område satte vi oss på en bänk o snackade lite men vi fick dock damp på alla myggor som stack oss o så kollade vi vårt nya sophus haha..
idag har jag vatt i hässleholm på stan med min syster jag hittade tre bikini:) happy.. så har köpt fyra nya i år..
sen har jag storstädat mitt rum o det behövdes :) sen har jag oxå vatt ute o gått två rundor, nice price:) ska snart stretcha lite o göra kanske några sit ups om jag pallar:P
inte träffat min älskling i veckan:( men vi ses till helgen, ska bli lovely<3

imorron blir det stan med tjajjor o köpa present till jea som vi ska fira på fredag det ska bli kul:)

va på stranden i går med pem o sne kom fia lena med. usch jag brände mig ser ut som en kräfta skitfult blööö.. men blir snart brun.

här kommer lite bilder på mina nya bikinisar:

image64       image65 


image66        image67


vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är den rosa köpt? Grymt snygg var den.

2007-06-14 @ 17:40:20
Postat av: Jessy

den är köpt på cubus:)

2007-06-14 @ 18:02:52
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0