lalalala

haaajsan..

jag va uppe redan vid halv tio idag, wuhu! men det var bara för att emil skulle jobba så jag o tess vi åkte hem i hotpants o ja allmänt skabbiga haha.. men han körde ju oss så det va lugnt.

igår så åkte jag o baby hem till han o så duschade vi länge o så sen blev det stress han fick köra o hämta pizza vi som skulle laga pyttipanna haha.. men vi hann inte.. men pizzan satt fint! sen hämtade han gorkan o tess o jag skyndade mig att göra vid mig.. men tog ju sin tid.. sen mötte emelie o maja oss så va vi hos nån mia på fest!
haha ja va ska man säga? lite annorlunda fest kanske? men sen stack emil,gorkan o niklas till mc donalds o vi tjajjor stack hem till emelie o hade lite snack om te o sånt? jag fattade nada..

men sen kom thaaa guuuys o hämtade mig o tess så satt jag o emil o gorkan o tess o snaäääcka lite sen gick gorkan hem o vi gick o la oss..

idag blir det att räkna matte o bara softa sen ska jag nog busa lite med tess<3


image56
från igår hoho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0