hej hopp

lördag idag, sjukt gött:)

färgade tess hår igår o det blev nice!  sen igår lyssnade jag bara på musik o chillade en soft fredag som jag inte brukar ha kan vara väldigt skönt ibland har ja kommit på:P
sen somnade jag kanske vi 00 tiden.. sen vaknar jag vet inte riktigt hur dags men kanske vid halv tre av att älsklingen kommer haha.. så sööt <3 han babblade o hade sig, kul o lyssna på hahaha!!
nu ligger han o sover i min säng o jag  gick upp för ca. 30 minuter sen.
funderar på att gå ner o äta frukost eller om ja skulle vänta på älsklingen men man vet aldrig hur länge han sover när han har vatt o festat.
ikväll blir det fest hos pem men sen skulle vi tydligen dra vidare till nån annan? jaja jag ringer henne sen för jag fattade inte riktigt va hon menade:P trög som man är , hoho!
tess ska oxå med o babe..
måste duscha o sånt vet ej om jag ska göra det hemma eller hos babyyy beror på när vi åker ju..
måste hämta min kamera hos ditte med som jag glömde där i onsdags.. så jag ka lägga in lite av dom bilderna från dittes 18 årsfest o sen ta lite nyaa:D

image55 
väldigt gammal bild på min kusin o mig som mörkhårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0