FREDAG

hajsan:)

snaaaart sommarlooov jag dör så sköönt! om en vecka jäääävlar vad jag kommer vara glaaad:)
har ju inget sommarjobb så detta blir mitt sista rikitiga sommarlov, wierd ändå..

ska utomland med älskling o kanske fler men inte beställt o så än...för vi har inte bestämt när hoho!!

oj klockan är redan tio över nu ska jag springa eller ja kanske inte springa pga min fot men ja halta in där o färga hennes hår i en färg som heter brownie hoppas det blir najs:)

är så trött på kryckorna nu. har gått lite utan idag pallar inte med dom fast knakar i tån lite scaaary!

har fått låna en annan data nu av älsklingen han är så snäll så nu slipper jag ha en cp data som bara stängs av.. men nu måste jag jalla in till tess .. ciao!

image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0