tivolirock

haj..

då var det sista dagen på kristianstaddagarna, har haft mkt skoj! shit va mkt folk det är  i staaun o på tåget, aah!
idag ska man till tivolirock med tjajjoor ooh va kul det ska bli:) varje gång jag varit där har det varit skitskoj!!!

igår dansade jag o pem haha det gick väl rättså bra, kul iafl! vi stressa som fan för det tog en halvtimme att gå dit minst o sen hem me o handla sen skulle båda duscha äta sminka sig o sen göra vid mitt hår det tog liide tid o så kom natta med sina kompisar em så ja jag o pem hann inte förfesta men det gjorde vi på tåget o sen i k-stad. vi dansade o hade jätteskoj gick skitbrau med dansen;) wuhu!  sen sov jag hos emil.

idag när jag vakna så tog jag ett stort glas oboy sen gick ja till pem o hämtade alla mina saker sen tåget där jag träffade josefin så vi satt o snacka, mkt trevligt! sen hämta pappa mig så har ja ätit frukost o duschat av mig o sminkat mig nu ska jag välja kläder o göra vid håret sen in mot stan kl 6 :) oheys..

förresten har hittat laddaren till kameran så den ligger på laddning nu! pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0