söndag

tja !

hade rikigt skoj igår kväll, först förfest hos wanja o sen åkte vi till stan där ja träffa lite annat folk jua kännde som jag va med sen istl så gick vi till bonbar o sen kom min syrra o hennes kompis sågick vi in på banken sen, skitskoj:) haha helt crazy va det sen va vi på två efter fester sen gick vi hem till min syrra vid halv 7? haha .. så kom hem för en stund sen vi köpte mat på subway hem muuuums så gott men är sjukt mätt nu o så har jag precis satt i färg i mammas hår. glömde min digital kamera hos wanja så måste hämta den sen tror jag tog några bilder iafl.

ska nog träffa tess sen, aah vilket väder om en vecka är jag i costa brava göttt:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0