Onsdag

hallo!

har vatt på stan en runda med täss :)
köpte lite småsaker till resan som : klämmor, tofsar, hårspray, läppfaktor, inpackning, solglasögon m.m sen köpte jag o tess en stor påse med jordnötsringar o dela på aaah haha vi gick hem som två sniglar från stan o krängde som fan, shiit ! sen när ja kom hem så gav jag resten till min syster!

har damsugit lite på rummet nu ska snart till maxi så jag går av mig jordnötringarna lite haha o köpa hörlurar,aftersun,batteri m.m

köpte även två klubbor istan haha :)

mötte cillen o jea istan med jag lämnade ett linne till jea som jag lånat o fick tillbaka min klänning!
måste hämta kameran idag o min locktång hos emmy imorron kanske? o sen kläder hos min syster, guud va jag sprider ut mina saker..

somnade halv sju imorse ? kunde verkligen inte somna inatt låg bara o tänkte på dig<3 fan me..

skriver mer sen ... puss

image138

I love my girls, jepp jepp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0