NAAAAAAAAaj

allt jag hade skrivit försvann precis? hur lyckas jag råka trycka på nån knapp fan me!

jaja.. kom hem för en timme sen typ delade ut flyers för kiss fm med tess det va nice dom sände från scenen på lilla torg kl 13 kommer dom göra varje dag I think..

vafan har jag gjort med min fot? helt svulllen o har ont, men smörjt in den med nått som ska hjälpa hoppas jag !

ska in med tess till k-dagarna ikväll, blir nog att dricka lite vin innan, jupps..


hej jag heter bengt o jobbar i en knappfabrik, jag har en fru men inga barn lalallalala... sjukt brau!

igår så hade jag mkt trevligt på k-dagarna med pem, dansade som bara den o hade skitkul som vanligt me like you<3 lite problems att ta oss hem först men blex taxi så när vi väl va hemma vid 3 tiden så soov vi elr inte jag kune inte somna emelie snarkaaaaa hahaha..

PUSss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0