MUMS

sitter o äter findus pasta :) så gott .. inte ätit nån mat idag bara frukost o jordnötsringar så va sugen på rikig föda ..
har vatt på maxi två ggr ikväll, första gången gick jag dit sen kom pappa dit så skulle vi handla lite mat så följde jag med igen.

va jättelängesen jag övningskörde har bara gjort det nårra gånger men är jättesugen nu . men pappa orkar itne ikväll men vi ska ta en runda på fredag :) känns som jag har glömt allt haha..

ska ha med mig körskoleboken o plugga lite när man ändå åker buss så länge !!

får hämta kameran imorron istl.. ska först till hårfrissan vid 11 sen har ja några ärenden till sen blir det helsingborgsfestivalen på kvällen va det tänkt? bara vi kommer hem på något sätt...

aja nu ska sms a pemiiiis.. hoho pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0