LYCKLIG :)

hallooooooooo:)

jag är så sjukt glad nu, har precis beställt resa :):):) Jag o pem ska till COSTA BRAVA !!!!! den 28 juli allstå nästa lördag kommer hem den 5 augusti.. vi ska åka bussresa så kommer typ ta samanlagt 3 dygn av resan men sen resten av dagarna har vi där nere. så kommer stanna o äta t.ex i tyskland o frankrike me. kommer bli så sjukt kul! fiint hotell med pool o allt 50 m till strandne bara. helt sjukt fattar inte det! såå glaaad...
va bara tvungen o berätta det :P

igår mötes jag o pem o gick o kolla i alla resbyrå men allt va dyrt o så så vi skulle tänka på det . sen åkte vi till åhus käka pizza träffa elna o sånt. sen åkte vi till stan igen o sen till banken hade rikigt skoj blev bjudna på massa cider o gott:) sen gick vi hem till mig o sen sov elr jag har sovit max 2 h va uppe redan vid 8 o pratade om resor me mamma o sen nu för en halvtimme sen kanske beställde vi den jag satt o kollade lite sen hittade jag bussresor på 2 platser kvar :) billigare med att åka buss! har aldrig gjort det så kommer bli spännande.

är såååååååååå glad.. hoho

skriver mer sen ! ciao *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0