I miss you

hellooo :)

idag är jag trött som en gris, gick upp vid 9 för jag skulle till doktorn vid halv elva o ta en spruta! hatar verkligen sånt men gick brau känndes inte alls mkt hihi, men gick dit själv:( typ första gången haha..

sen när jag kom hem va jag så trött va bara tvungen att lägga mig typ kl 11 sen ringer emelie vid 1så snackar vi lite o sen somnar ja igen tills kl 15 typ så har sovit ett tag men jag är fortfarnde trött ? kanske sprutan som har biverkning? hoppas det haha...

tänkte att ja skulle till stan en runda idag men så blev det icke.. imorron ska jag träffa pem iafl o vi ska åka nånstans o sen planera lite till resan . onsdag blir det nog att man åker till stan o handlar lite man behöver till costa :) sen på torsdag ska jag färga håret hos frissan ( mamma ringde idag o sa att hon beställt tid) happy! sen på kvällen blir det helsingborgsfestivalen I think o fredan vet  ifan o lördag åker jag o pem tidigt till costa:) så pappa ska ta fram min resväska idaag, åh kommer blir så skönt att komma från allt här.

jag kommer sakna dig så mkt när jag åker du ska bara veta att jag tänker på dig varje minut varför har det blivit som det har? hade så j*vla roligt o mysigt alltid, fan me . men det är inte över helt än hoppas verkligen<3 varje dag, varje sekund . jag älskar dig<3


image128


vill ha dig tillbaks<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0