I feel it in my fingers

Godmorgon!

gick upp för en halvtimme sen, har kelat med alla tre vovvar :)
kunde inte somna igår kväll aah va jobbigt! men pappa o jag koppla in min tv igår äntligen så nu har jag tv igen på rummet så det va min räddning igår.. flyttade sängen me o kopplade in stereon, rummet kommer inte bli klart förrens mot hösten för jag åker ju på lördag o massa sånt .

idag ska jag träffa pem I think får väl se när hon hör av sig hon va ju ute på puben igår så hon kanske inte är vaken än ? haha... 

ska nog börja packa lite smått idag o sen imorron till stan o handla vad som behövs.

aah guud vilket tråkigt väder det är idag :( deprimernde .. jag har jättesvårt för att gå upp på morgonen när vädret är så här o sen är jag trött hela tiden. ska bli så skönt att komma iväg från sverige, från allt för ett tag bara sen ska det bli kul att komma hem igen förstås :)


image135 detta är vårt hotell i costa brava som jag o pem ska bo på :) fint eller hur?

image136

Vi två kommer ha så roligt <3<3<3

skriver mer sen . pusshaj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0