Helsingborgsfestivalen :)

hallo!

ikväll blir det fest :) ellor snaart hihi..har sminkat mit lite o fixat håret ska bara se va jag ska ha på mig ? vetifan vet inte ens om jag ska ha håret såhär? helt nojig alltid aah hatar det ! ska iafl snart till emelie som har lagat pankaksrullar med köttfärsås såå jävla gott! mums sen tar vi tåget till helsingborg där dom andra tjejorna är. sen ska jag o pem åka hem redan vid halv tolv för sen går tåget inte förrens vid halv 6 på morronen o vi måste packa o massa ärenden imorron så.

ska säga hejdå till folk imorron me :( hatar sånt haha.. meen meeen..

ska få min kamera idag me så jag kan sätta in lite nya kort sen bara satt in gamla på senaste ..

nej nu måste jag skynda mig.. ciao!


image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0