fredag:)

hej...

åt nyss frukost det blev pan pizza, gott! måste ha lite variation ätit två stekta ägg på morronen i några veckor nu.
shiit va trött jag va kunde verkligen inte gå upp tidigare.
igår mötte jag pem vid stationen o sen gick vi o mötte tess så gick vi till house of bagels o drack varsin latte, mums!  mysigt va det med massa musik o sånt ju. sen gick vi mest rundor o kollade sen blev det en dansa för mig o pem haha.. sen tog ja o tess bussen hem med hennes familj. när ja kom hem stekte jag ägg haha o läste tidningen sen kolla jag på tv, drack saft, käka godis o målade naglarna. efter det packade ja lite till idag o sen läste ja lite i körskoleboken faktiskt sen somna ja gott..
idag blir det dansa i hässleholm med emelie. :) sen blir det väl att vi gör vid oss där tillsammans o så sen åker o förfestar i kristianstad o sen in till stan.
imorron är det tivolirock kommer bli rikigt skoj!
måste hitta laddaren till kameran, massa hyllor o grejor i vägen nu pga renoveringen som sagt. vill ju ta massa kort.. ahh !

nej nu ska jag byta om o stretcha lite haha o packa ersten ja ska ha med till pem . sen draur jaug..

ni som läser min blogg får gärna skriva hej.. puss

image100 jag o pem (gammal björket bild) haha kolla våra läppar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0