dunka mig gul & blå!

Gokväll!

väntar på att min pappa ska komma hem nu en halvtimme sen? aah skulle ju koppla in min tv o sånt aja hoppas han kommer snart.

är sugen på gå en runda men klockan börjar bli mkt? får se..
kanske ska träffa tess sen me får väl se hur det me blir.

imorron ska jag iafl träffa pem får se vart vi åker kanske blir simrishamn elr nått annat beror lite på vädret me.

nu är det bara 5 dagar tills vi åker :) hoppar på bussen i hässleholm kl 05.35 så får väl köra vid lite över fyra för vi ska hämta emelie me o sånt.. men blir väl att man inte går o lägger sig:P haha...

mitt sista blogginlägg för ikväll.. mamma ska sova o har datan i hennes o pappas rum har ju ingen egen data just nu, störigt är ju van att ha dt!

fick sms nu måste va pem haha.. men sov gott allihopa :) puss


Bjuder på lite bilder:

image130      image131

image132 image133


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0