:(:(

hajsan..

idag mår jag inte prima balelrina precis, förkyld, ont i huvudet, magen o maybe  feber? förjävligt iafl. för idag är det första dagen på evigheter det är varmt o inga moln o lilla jag kan inte ligga på stranden o få lite färg? men jag är inte ensam har smittat mamma o pem med..

igår blev det inget åhus förmig o pem kunde inte ta oss hem så vi satt vid vår skola o fulade oss sen gick mc o jag drack en latte o pem ( emelie) åt liiiide. sen gick vi bara rundor o snackade, kanske blir en resa för oss två om nån vecka? om vi har tuuuur, hade vatt så sjukt skoj!

kunde verkligen inte sova i natt, åskade som fan o jag va livrädd. sen gick det bara inte mådde inte för bra heller.
idag ska jag försöka få ordning på mitt rum iafl liiiide:)


förresten igår fyllde zlatan 1 år :)

image109

visst är han söt?

nej nu ska jag inte sitta här längre, men ååh har sån ångest vill ju bara vara ute i det fina vädret, faaaaaaaan me.
ska kolla lite resor nu innan ja börjar med mitt rum!

skriver mer sen puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt :) Pussa honom från mig ;)

2007-07-19 @ 15:49:58
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0