;)

hajsan .

kom hem för en stund sen från min syrra, jag emil o sebbe sov där inatt . var ju på t-rock igår myyycket skoj, japp japp! men sen blev jag av med alla? tillslut hittade jag emil o dom.. jag o min syrra köpte mat på subway me oss hem, vegetariskt mkt gott.

idag är mitt rum äntligen klaart!:) allstå inte inredningen men golvet, målandet o fond tapeten:) den gjorde dom idag blev så bra:)

här ser man både golvet,
det målade o tapeten.               fondvägen.

                 

vad tycks?;)



 BILDER FRÅN TIVOLIROCK



image103

jag, jea o tess :)

image104 Tess & Jag glaaaada.

   

mest bilder på mig o tess blev det igår läggr in fler snart ska äta nu ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0