1 dag kvar!

hallo!

kom hem för ca en kvart sen har sovit hos pem vi va på hbg festvalien igår tråkigaste ever det regnade så det var det som förtörde antar jag :P så vi åkte till hässle med halv elva tåget sen när vi kom hem satt vi o spela kort o jag sög? haha o sen drack grogg :) eller är egentligen snapps man ska dricka det som men vi orkade inte ta små snapps glas så fick bli en grogg... med grädde blåbärsoppa o galjano (likör) mums :)
sen sov jag i pem s säng fick hela för mig själv :) så sov hon i sin mammas säng . shiit va jag sov gott behövdes !!

köpte en festis på stationen så gott, helt beroende o det ska vara strawberry , yes yes :)

image141

jag har massa saker att göra idag: paaacka, köpa maat , säga hejdåå, hämta grejor, övningsköra massa sånt nu innan resan har inte börjat packa bara plocka fram grejor :P

skriver mer sen nu måste jag duscha o sånt.. pusshaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0