zzzzzz

sova, aa det är vad min dag har bestått av för det mesta. gick o la mig tidigt igår med typ vid halv elva (hade feber) o sen imorse först upp vid tolv o sen lägga mig vid tv n där nere o sen gå upp lägga mig i sängen tills halv sju jag är så trött så jag minns inte vissa grejer fan läskigt! har nyss slängt i mig en tårtbit o sen fricker jag julmust, gott !:) ska snart ta mig ett varmt bad, ska bli nice !

sen idag SKA jag göra klart moderna dansen, ett måste!! plus lite annat..

imorron har vi nutidakonst sen ska vi till fjälkingeskolan o ha vår sista skolturne men jag ska inte vara med, är inte tillräckligt frisk för det !

torsdag blir det 3:3 disco, förfest hos sandra me klassen!
på fredag har jag min 18 årsfest kommer bli kuuuul:)

skriver om en stund igen, då läggs det in lite bilder ! puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jasså va bra ;)

2007-12-18 @ 22:53:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0