trött

ååh va allt är jobbigt, är himla positiv känner jag? inte.

precis masserat in nagelolja o förstärkare på mina naglar, så dom är fina nu :)
har inte gjort nått idag ..

imorron ska jag o mamma ut o gå en runda har vi bestämt, ska bli skönt har så himla ont i kroppen nu . två evckor sen jag tränade o det är sjukt mkt, brukar träna ca 9 ggr i veckan annars. så lite skillnad.

har beställt en väska från nuknuk som jag ska få julklapp, den är fin :) ska kanske inskaffa mig en ny mobil oxå, mamma o jag prata om det för min är helt cp . min reserv ju, blir av med alla hatar det :(!   får väl se hur det blir med den saken.

hoppas dagarna går snabbt o ja snart mår bättre. tisdag blir det doktorn, hoppas det går bra. sen onsdag ska jag till ullared om jag orkar bokat sån bussresa med tess hennes syrra mfl för ett tag sen. kvällen kommer E hit o jag ska antagligen bjuda han på resturang :) torsdag - studiedag..  sen vill jag tillbaka till skolan faktiskt.

image415

nu är mina händer iskalla, brr.. vet icke vad jag orkar göra , läsa teori? pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0