torsdag

sitter här, är inte på så bra humör men det finns anledningar. inget jag vill ta upp här.. men jag tänker på er o du T, jag finns här för dig alltid det vet du !

igår var det lussevaka hade jätteroligt o sånt först men sen fick jag bajsont i huvudet. sov hos E sen, mys !! denna dagen har gått åt till onödiga saker o sen varit väldigt jobbig :(

imorron är det fredag o pappa ska köra mig o tess till skolan ska ha svenska sen ska jag köra på trafikskolan, nervös, det är andra gången jag kör där.. men har ju kört en del hemma men det är ju inte samma sak. sen får vi se vad som händer, orkar inte skriva just nu... sorry.. skriver imorron puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

du är bäst

2007-12-14 @ 20:16:27
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0