Måndag-

Godkväll:)!

sitter här nybadad haha.. har nyss ätit en tallrik med havregrynsgröt med!
idag var man först i skolan o den såg ut såhär:
stressa till bussen, missa den men kom en till typ 5 min senare så det var chill:P sen gick ja till skolan o nejdå hade vi ju ingen dans utan två st i min klass skulle ha föreställning med sina projektbarn grejs.. vid 9. så ja.. men vi roade oss genom o kolla klipp på youtube sen kolla vi på deras föreställning, så duktiga :)
sen hade vissa av oss moderndans.. fick lära mig mer än hälften o uppvisning nästa vecka:S hjälp haha. men ska nog gå bra, det variafl skönt att träna sådär lagom idag men det känns i min kropp kan ja lova.
sen slutade jag. elna and me gick till trendie o åt sen boka ja körlektion på fre:S sen kom min syrra o hämta mig så körde vi o handlade för vi fick för oss att vi skulle baka lussekatter hos henne. det gick rent åt h*lvete hahaha.. den jäste inte? måste vatt nått fel på jästen jaja sura blev. gjorde det t-om två gånger men neeeeeeej. sen va jag hos henne o så plugggade teori sen tog vi vovvarna gick hem hit hämta andra vovven o gick en runda..har pratat med pemis med hahaha hon är sjuk i huet.

så har typ min dag sett ut, mkt trevlig:)
ska plugga lite till sen ska jag nana, är tröttis.

imorron ska jag vara på sjukhuset kl 9 :( hoppas det går bra denna gången, ah !
sen blir det träffa pem lite o sen E så ska vi gå på staaun o sånt trevligt :)

ha dte bra, godnatt / jess<3

image442 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0