Lussevaka!

Godmorgon!

gick upp vid halv nio, mama fick ringa tusen ggr sne ringde även pem o snacka me mig så jag gick upp. fjrode vid mig snabbt o sen tog bussen.. men nej sen kmr jag på att jag glömt en viktig grej hemma o måste hoppa av, så får gå hem o mina fötter värkte sen väl hemma så gick inte min buss förrens ja för tre minuter sen o då skulle ja kma nästan en timme försent, palla? så jag får hoppa första lektionen.  inte för vi har fler sen men ja o pem ska vara kvar lite i skolan o sen ska vi gå på stan. så himla typiskt när jag hade tagit mig upp o allt är sur nu !!!!!!!

druckit en kopp kaffe nu iafl, ska ner o hämta mer.. sara (min vovve) ligger på min mjuka mattta här brevid mig.sött.

denna dagen börja ju bra?? hur ska den sluta?

bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsabajsbajs-

ne nu får jag ge mig.. ha en bra dag o trevlig lussevaka;) puss  jess




jag o pem innan lussevakan förra året. haha !


image448image449


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0