LÖRDAG

hejhej!

lite dålig uppdatering på senaste men så blir det ibland när man har mkt o göra. igår så hade jag gjort vid mig till skolan o allt men sen mår jag sjukt illa, känndes som ja skulle spy så fick ställa in min körlektion osv. sov lite.. mådde bättre sen.. sen övningskörde jag till min farmor men min pappa o syster- hon fyller 95 år idag, grattis! inte träffat henne på sjukt länge. sen körde vi till min fabror, han har bondgård, så hälsa lite på djuren o sen körde jag hem med.. gick sådär haha höll på att förstöra bilen en gång men jaja.. :P

sen på kvällen kom pem till mig så körde vi o hyrde film, den nya american pie o sen köpte vi jordnötsringar o kycklingrulle o sen hem till min syster, hade hela hennes lägenhet själva o hennes två vovvar. så har sovit där i natt alla fyra i sängen haha. sen kom min syster hem så åt vi frukost sen åkte pem hem .. o nu är jag också home. ¨hade kul igår haha:)

sen idag ska jag har släktkalas:S!! haha. för mig då hoho... fyller 18 på måndag. fast först ska jag till stan me syster o välja present till mig:D:D hoppas hon kmr snart har rätt brååådiiis...

är trött som en get, somna sent sen väckte vovvarna mig så jag va tvungen ut me dom medans pem låg o sov haha..

nu ska ja plocka undan .. ha en bra lördag :) Puss / jess

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

Fin blogg du har :)

Ha en bra kväll
Sandra

2007-12-15 @ 19:23:52
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0