Julafton<3

GOD JUL ALLESAMMANS<3

hoppas ni har haft en trevlig julafton:)

det har jag, men en väldigt lugn jul o alla var trötta men nöjda :) fick massa fint som mamma hade hittat på :)

kan skriva vad jag fick ( det jag kmr ihåg) : kläder, pyjamas, morrontofflor, morgonrock, duschshower peeling, anstiktsmask, väggklocka, chokladkartong, två armband från kyssjohanna, väska från nuknuk, ansiktskräm, läppbalsam, cykelsadelskydd hoho, bh, mysiga strumpor, presentkort på massage o utomhusbad på hälsa & helhet m.m är jättenöjd. tack alla !

är sjukt trött nu så ska snart gå o lägga mig. imorron är det fest som gäller, wuuuhu:) det blir inte lugnt nope !
min moster tog en massa kort ikväll med, så lägger in lite när hon har skickat dom.


sov gott allihopa puss / jess

my sweeet dog, Sara!

image457

Kommentarer
Postat av: Mini

Nemen vilken charmig vovvsing! Verkade som du fick massa fina paket!

2007-12-25 @ 14:22:09
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0