Jul<3

Godkväll:)

nu var det ett tag sen jag skrev men jag har verkligen haft fullt upp o varit jättestressad, så nu vet ni det med !
men nu skriver jag iafl :)

kom nyss hem har varit hos tess en stund, vi bytte julklappar o så kolla vi lite film o katte me men jag blev väldigt trötter o har en del o göra o så, så gick hoome !

ons- va jag o pem på biljard o spela, flumma som fan o drack två cider var :)
tors- färgade mitt hår, (köpt nytt löshår med) sen förfest med klassen o sen ut på 3:3 jag o pem var aladiiin.
fre- jag hade 18-årsfest o sen ut på grand.
lör- biljard med pem,jack,joel
sön-stan me felle, dansa med pem o jeffrey o sen handlat o ätit..

haha det var väldigt kort sammanfattat vad jag har gjort på senaste !
det är sjukt härligt o vara 18 :) wuhu men guud vad man slösar pengar..men så är det !
har varit sjukt lyckat dom senaste dagarna, men man har varit väldigt stressad osv.

jag är ju sjukt förkyld igen elr fortfarande haha.. jaja dunk i huet med !

men imorron är det julafton o det känns helt sjukt?känns inte som jul, why? typ alla säger det med. men det ska bli mysigt iafl. alla julklappar o julmat o familjen såklart :)

får lägga in lite bilder sen från min fest, 3:3 osv. pusspusss o god jul / jess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0