I`m still a waake

har fått lite mer gjort ikväll..
har tagit mig ett varmt, skönt bad :)
gjort hårinpackning på mitt löshår (toog liide tid)
läst i min teoribok.

lite gjort iafl.. sitter här helt snörvlig nu , blöööö.. ska snart nana kudde. ska väl läsa lite till.

kul att alla typ sover o ska jobba elr till skolan imorron.. bajs.. tur att mamsen också ska vara hemma imorron så slipper man vara själv.

jag har en del o göra sen.

göra klart mitt arbete
plugga teori
köpa julklappar
komma igång med träningen efter min "sjukdom"
tattuera mig

sen är min näsa så öm så jag kan inte trycka igenom min näspiercing, var ju tvungen o ta väck den under opererationen. så måste försöka imorron men den har antagligen växt igen o jag som älskade den.. den ska igenom så är det bara!

ajaj har ont i min krooooooooopppppppp blubb.. o jag har otroligt tråkigt också.

ser framemot att jag ska ut o gå imorron, mkt till liv? ne haha..

image416

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0