hemma igen.

tjooho:) då var man hemma från sjukhuset, tog mkt längre tid än vad jag trodde o det var hemskt.. först bedövningstussar, sen pinnar, sen suga ut massa blod o sen blodprov fick dricka sånt lugnande med så blev lite dåsig men inte mkt.  o sen nu sitter jag med två långa remsor i varje näsborre som jag ska ha 1-2 dygn, ser fruktansvärt ut o kan inte andas genom näsan knappt men kmr nog ta bort dom innan för jag står inte ut...

har nyss druckit en liten kopp kaffe med mamma o noppat hennes ögonbryn. nu ska jag massera in nagelförstärkare o nagelolja på mina naglar, kanske mamis me om hon vill. sen ut o gå nån runda.. 
 
puss sålääänge

Kommentarer
Postat av: alexandra

japp, jag skulle till körskolan =)

2007-12-04 @ 16:40:51
URL: http://dependence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0