Godkväll!

sitter här halvkrasslig, hostar o snörvlar o har nog feber:( bajs.. kul på sin 18 årsdag aja...
va på stan med pem innan, vi fika o gick lite rundor, köpte nya "förlovningsringar" hahaha.. sen la jag undna löshår som ja ska köpa imorron tror jag o beställde klipp o färgningstid.  mötte mamma o så tog vi bussen hem.. sen kom tess o hennes mamma in hit! fick bio biljett o ett fint ljus av dom:) så satt vi här o åt o snacka i några timmar det var mkt trevligt :) fick en jättefin present av pem, väldigt personlig! nämligen en rikig kalender med bilder på mig hahaa.. skitkul:) så den ska jag hänga upp 2008 !!

känns skönt o vara 18 år nu, wuhu !:) ska hämta mitt leg imorron med ! fett najs.. har fått ett jättefint armband av min syster idag me, som jag själv valt.. är en berlock på det osv. lägger in bilder på det imorron.

har även beställt armband från kyssjohanna som jag ska få i julklapp:)

ne nu ska ja lägga mig om en stund. hörs imorron puss jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0