Godkväll:)

sitter o äter varma mackor med ost o dricker mjölk, var ett tag sen .. va sugen på nått så ja :) sitter o kör lite teoriprov nu men jag ger upp ganska snabbt. ska göra lite till sen ska jag packa till imorron o sen nana gott:)

imorron har vi en lektion, men ja o pem ska vara kvar o o fixa lite o gå på stan sen ska vi hem till henne, hon ska köööra, cooolt :)! haha.  fixa o ha oss o göra vid oss sen blir det lussevaka på björket :) ska bli skojsit.
mindre kul är att jag ska till skolan dagen efter o dansa, wuhu lyckat?;)

idag efter sjukhuset åkte ja hem en sväng o gick till min syster med sara(min vovve) så gick vi ut me alla vovvar, vilade en stund sen mötte pem så gick vi lite på stan träffa elna me. köpte en kjol men var osäker.. nu har jag bestämt mig för att köpa nått annat till kvällen imorron hoppas ja hittar nått bara. sen träffa ja E så gick vi på stan o sånt..


haha jag imorse.. halvblundar..

image446

godnatt o sov gott! / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0