Godkväll

har nyss slängt i mig en tallrik med havregrynsgröt, skivade bananer o mjölk, mums:)
har pluggat teori också gick inte så bra men ska läsa lite till, panik. haha mamma testade också på att göra ett test.
just nu sitter jag o har trååååkigt :( hade vatt kul med lite sällskap nu maybe? ah..

lyssnar på celindion? haha .. mm

imorron ska jag ut o gå en runda om det inte regnar o sen ska jag ta mig ett härligt bad o städa på mitt rum sen kmr E hit så ska vi ut o äta o ha mys :)

imorron åker ju tess till ullared o jag skulle egntligen med men min hälsa tillät inte det så skickade med henne pengar så hon ska köpa massa strumpor till mig o min syster.. behöver det, ohyes :)

ska färga håret o köpa nytt löshår, men vet bara inte riktigt hur jag ska färga det men det får vi väl se:) ska kolla lite på löshår nåndag i veckan när jag orkar ta mig till stan .

nu lyssnar jag på lejonkungen, bara så ni vet haha:P

åååh snart fyller jag 18 år, lite sen men shit känns helt overkligt haha. kommer bli rikigt gött !!

nu ska jag värma min "värmekudde" o lägga runt nacken, har bajsont..

godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0