..

har tagit mig ett varmt skönt bad o smörjt in mig nu!
suttit o snackat med pem med, vi vill resa snart, kanske blir så? hoho i hoppppe:)

blir inget ullared för mig på onsdag, kommer aldrig orka det. lite synd.

har gjort lite på moderna idag, men hinner nog inte bli klar. jag o pem hjälps ju åt som vanligt haha. lläst lite i teoriboken idag men inte mkt så ska göra det nu me.. sen ska jag försöka nana. hoppas jag kan somna inatt!

imorron blir det doktorn o sen hade jag behövt städa mitt rum elr gör ja det på ons haha får se..

funderar på om jag ska färga om mitt hår o köpa nytt löshår ah jag vet inte.. allstå färga det så ljust som jag hade innan? måste tänkas på lite, juppsiii :)!

förresten har börjat använda nagelförstärkare och nagelolja man ska massera in varje dag, rikigt bra resultat så det rekomenderar jag starkt!!!

image420

hahaha den bjuder jag faktiskt på !!

Kommentarer
Postat av: peemmis

fan vad du e het där;)

2007-12-04 @ 00:42:17
Postat av: Patricia

Mysigt med bad! :D :D
Skojjig bild ^^

2007-12-04 @ 09:26:45
URL: http://PATRICIAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0