MÅNDAG!

HEJSAN!

har sovit en timme inatt knappt det ens så nu är jag ganska trött ?
drygt som fan att inte kunna sova igår.. jaja... när jag vakna hällde jag i mig två koppar kaffe o sen tog på mig o sen till körskolan ... haha det gick faktiskt rätt bra :P han sa lite va jag skulle öva på o så, var en givande lektion :)
sen gick jag direkt till skolan o hade dans från 8.10-11-30 sen va dte ingen som skulle till matten ? så jag ville inte dit själv haha.. så fixa mig lite o sen träffa mamma, så gick vi o åt på zekes.. pasta med kycklingcurry jättegott.. sen shoppa vi lite elr jag:P

här är bilder på det :

      

skor från scorett
pumps från bianco
svart skinnjacka från aima
skjorta från aima


la även undan ett par ankelboots med liten klack skitheta!! ska hämta dom nästa vecka elr nått behöver inte dom än så kan lika gärna lägga undan dom:P

skriver mer sen.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0