helg

hejsan, skrev inlägg igår tror jag det var men det bara försvann blev as sur. därför jag inte skrivit o så !

malmöfestivalen var lyckad i fredags hade mkt kul :) tog bilder o sånt men inte lagt in dom än..

igår hade jag värsta migrän ont i huvudet aldrig haft så ont hela daaaaan.. kvällen träffa jag tess o pem vi hyrde beck o lagade mat (kycklingsallad) krängde chips o sånt..

sen sov emelie hos mig hon åkte för en liten stund sen..

idag blir det att inviga dansstudion på k-flickorna o vår grupp ska självklart dansa :( faan kan inte danserna än o det är om 2 h jag vill verkligen inte... har funderat på att skita i det hatar att uppträda när man inte kan danserna.. 3 st em lixom.. aaah ! får se hur det blir..

har nyss ätit 2 ägg till frukost .. det har jag inte gjrot på ett tag faktiskt... nu sitter jag o dricker kaffe, så man kanske kan bli lite piggare.. efter k-flickorna o så ska jag övningsköra kanske blir lite senare :) undrar hur det kommer gå för har inte kört sen innan  spanien.. ska köra för trafikskolan imorron så känner att jag helst vill köra en gång innan !

här är lite nya bilder på moi`:


   

1. tisdagens outfit
2. torsdagens outfit
3. fredagens festoutfit

image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0