yuuhup

ooh weehoo det gick att publicera det, samtidigt som jag gjorde det dök det andra inlägget upp som jag skrev igår:) brau ju!

image23

kolla mina söta hantlar, lagom för mig :) haha..



igår så skickade mamma in mina övningskörningspapper så godkännandet kommer om 2-3 veckor. längtar så mkt att komma igång med att börja övningsköra ska blii kuuul!!

har beställt en magträningsmaskin grej på tv shop oxå :) så den kommer inom ca 2 veckor:) gött som fan kommer det bli, behöver träna min mage nu till beachen woohoo!


image24

VI ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄÄRA<3 obs. mkt gammal bild, det va i början när vi träffades allstå var vi inte ihop på denna bilden men blev det kanske en vecka senare eller nått iiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0