wuuuhuu

torsdags blev det grillchill med tjajoor inte alla men en del av dom<3 iih så kul vi hade o jag o dydde va på g som vanligt med vin o grejs haha<3 sjukt mysigt! sen kom babe o hämtade mej, han har köpt ny bild meega fin!

vaknade av igår att jag hade feber o kunde knappt svälja o spydde.. men mådde lite bättre senare så åkte till älsklingen men vi typ bara softa o sen somnade.. säkert sen i torsdags jag blev sjuk vi satt ute jättelänge o så..

sen idag har jag tess min pappa hennes pappa o min syster varit på körkortskurs aaah så drygt i 4 timmar.. 9-1 så jag tog tåget från hässle 8.20 idag, en lööördag haha! men va typ vaken en halv timme innan mobben ringde, låg o kolla på barnprogram :P

sen efter det va jag ute o gick fuck va varmt.. usch är bajs förkyld.. men min hals gör inte lika ont o har ingen feber... så det är lite bättre men känner mighelt sjuk seg i kroppen! sen har jag duschat o gjort vid mig liiiide..

om en timme ska pappa köra mig till stationen så ska jag ta tåget till emil<3

i fredags köpte jag nytt löshår oxå o lite kläääder<3

imorron blir det plugg med tess aaah !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0