vafan?

jag skrev ett blogg inl'gg igår o står attd et publicerades men det syns ju inget.. fan va störigt!!

har vatt hos doktorn idag, not fun! kanske har körtelfeber? jippi:( om jag inte får reda på provsvaret förrens på söndag får jag inte vara med på uppvninsning:( om jag har körtelfeber kommer jag fan inte få dansa o träna aknske på måndader allavrligt talat det klarar jag inte av, kommer bli ett fetto haha seriöst .. jag kan ju äta helt normalt o så om man bara går hemma.. så tråkigt orkar ingeting heller ju är bara trött hela tiden.. men jag tror faktiskt inte jag har körtelfeber hoppas på nått annat ..

har tittat på the holiday o sen wallander med mamsen o käkat pizza :) mmm gott!
sen kolla jag på top model onu är det lustgården men sitter här vid datan..

ska testa o se om detta inlägget går att lägga upp.. snacka om att jag blir galen annars! ciao/ sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0