trött? naaajdå inte alls elllååår..

hajhaj..

dagen började med att jag o emil försov oss.. han körde snabbt till kstad så han hann i tid till jobbet iafl:P sen skulle ja o mamma på ett "möte" gick baaajs cp kärringar!
efter det gick vi hem o jag sov i en timme typ sen upp snabbt o ta bussen helt yrvaken.. sen möte i skolan men det gick faktiskt bra:)! sen redovisning jag ahde inte gjort ett skit, fick bara reda på avd jag skulle läsa så det va ju lätt, men redovising kanske inte va den bästa menvfan det bjuder vi på ! sen psykolgi drygt som vanligt. men emelie blev hungrig så mitt i lektionen sa vi till läraren att vi skulle prata med en annan så vi gick till mc o emelie krängde som fan o sne tillbaka till lektionen.. sen slutade man o tog bussen hem med täässs hem o träna på danserna o sen till k-flickorna sen köpte vi varin latte o sen  duscha, läsa ut engelskaboken o nu sitter jag här. ska göra en recension oxå på engelska tills imorron goood luck? plus planera en gympalektion tills imorron vadå stressad?

imorron är det min hata skoldag.. bara bajslektioner o sånt skiiit hata ONSDAGAR! efter skolan ska ja antagligen träna o kanske till babe efteråt får se.:P

på lördag ska jag o peeem ha kuuuuul, iih:D

nu måste jag fixa allt tills imorron bybye.. sov sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0