liiiiveeet

image22




fortfarande sjuk :( känns förjävligt! mamma ska ringa imorron o få en akuttid.. så ingen skola imorron heller! inte bra att jag missar så mkt, imorron är det idrott med kommer få komplettera ännu en då.

har vatt o tränat idag inte så sunt pga min hälsa men var tvungen har uppvisning med kristianstadflickorna på söndag o det var genrep helt jätte jobbigt är det att träna när man 'r förkyld o har feber o sånt.

älsklingen körde mig dit, han kom hem här en stund efter jobbet o jag hade beslutångest om jag skulle vara med men det blev så :)

när jag kom hem vid typ halv nio så kolla jag o mamma på en wallander film, mkt bra :)
sen åt jag två mackor o nu sitter jag o käkar halstabletter..

på fredag är man ledig pga studietid o älsklingen är oxå ledig från jobbet så då tänkte vi hitta på nått skoj typ åka iväg nånstans eller nått kommer bli mys<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0