lääängsen

det va ett tag sen man skrev här, jaa ! men nu tycker jag att det är dags igen:P
har ju påsklov o det är förjävla nice asså:P jeeppp! tors,fre,lör,sön festade jag o va med baaabe haft det helt underbart.. o med vännerna förstås:) sen i måndags va jag, emil o hans mamma o pappa i lessebo som ligger i småland på 90 årskalas sen va vi hos emils finska farmor ! haha..tisdags åkte jag hem tidigt för emil skulle jobba .. sen åkte jag till hässle igen o träffade emelie, uträttade några ärenden o flummade som vanligt, köpte glass o pasta med:P! sen träffad ejag emil en stund o sen hem o dansa på k-flickorna.. sen åkte jag o tess till emmy där ditte,malin,elna,jea o cilla va så hade vi myskväll o kolla film o berättade spökhistoria o hade väldigt djupa samtal när vi skulle sova hahaha det va kul! sen på morronen käka vi frukost o sånt. jag o tess åkte hem o sedan till stan.. där köpte jag två linnen o ett par solglasögon, har ju råkat krossat mina andra:( sen har jag o tess vatt o tränat o solat o köpt latte sen va vi här inne o softa o va sega som fan.. har precis kollat på sex and the city ..

har gjort massa på lovet orkar inte skriva alla detaljer men har haft skiiitkul.. o än är inte lovet slut! imorron ska jag va med pem o sen kanske älsklingen, I will see!!

GLAD PÅSK / jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0