heeeeelgen<3

hej hopp!

helg har varit helt perfeeeekt:D
fredes fyllde elna år o då åt vi glass på håltimmen:P muuums, tog bilder o sånt!
efter skolan träffade jag tess o så.. sen gjorde vi vid oss o så mötte vi alla tjajjoor o tog på oss hattarna o hade våra såna man blåste i sen kom vi där springades o sjungades när elna kom, haha hon blev helt chockad tyckte det va pinsamt:P mkt uppmärksamhet fick man när man gick där på stan haha 11 tjaajoor va vi.. sen gick vi o åt på peaking, jättegott! sen stack vi hem till cillen o förfestade fast jag o etss drack inte för vi skulle till malmö på lördan.. så emil kom o hämtade oss sen:P

lördes åkte jag o tess till malmö tidigt shoppade o hade rikigt skooojm höll på att missa tågey hem som vi absolut inte fick göra vi hade ju så mkt tid men sne blev vi hungriga o plötsligt va klockan mkt:P men vi hann:D

sen när vi kom hem igen.. så kom emil så åt vi o sånt sen åkte han igen så gjorde jag vid mej sen kom tess så tog vi bussen till vä (ditts) alla tjajjoor var redan drär, såå förfestade vi o hade jätteskoj, men blev ju lite för mkt för en del hehe! sen körde min pappa oss o dittes mamma med.. sen när vi kom dit hade vi as kalas o så träffade jag älsklingen med <3 15 månader ju... iiih

idag söndag så vakande vi 14 o så gick vi ut o satte oss i solen o åt frukost o satt där några timmar.. sen åkte vi hem till mig o åt på mc donalds sen hem till ditte ett ärende:P o sen har jag pluggat i flera h mattte... prov imorron? shiiit ... inget vanligt prov heller o jag kan inte hälften känns ju bra?

imorron efter skolan ska jag till älsklingen<3

detta var en sammanfattning från helgen .. ciao!image13

några av tjejorna..

image14

jaauug fular mej..

image15

jag älskar han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0