aaaah

blir jag aldrig frisk? känns så just nu... men varit i skolan denna vecka iafl.. hade inte körtelfeber som tur var har bihållsinfektion o så.. äter pencillin o sånt skit nu bajs..

precis vatt ute o gått RASKT en runda.. bara för att komma igång inte tränat på snart 3 veckor o jag som brukar träna ca. 7 ggr i veckan... om man då räknar med all dans i skolan o sen lite på fritiden.

fick min magtränings "maskin" idag, iiih gött som fan.. älsklingen hämtade mig efter skolan så skulle vi åka o hämta den men mamma var tvungen att vara med för det stod på hennes namn så vi fick köra hem o hämta henne.. men du är den monterad o allt..

ska snart träna lite med mina söta hantlar haha.. sen ska jag duscha o sen plugga väldigt mkt o göra kommit efter en del nu igen när jag var borta hela förra veckan..

på fredag ska jag färga håret kommer bli gött moooos har värsta feta utväxten nu:( hata!

imorron slutar sötis vid halv elva på kvällen:( men han ska sova här då så jag får träffa honom<3

ska drau nu ciao ciao *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0