tors

hallo !

det har varit full rulle idag.
började me jag gick upp o drack massa kaffe, inget ovanligt:P sen snackade jag me elna i en halvtimme eller nått.. sen va det tänkt ja skulle göra vid mig o sånt men nej då ringer pappa så får jag köra o hämta han i hässleholm bara klä mig knabbt o packa ner sminket sen sminka mig påväg hem igen o blev avsläppt i stan då va jag på arbetsinterjuv:) sen gick jag en stund till mammas jobb o sedan träffa elna jag fixade internet bank o sen gick vi till darins o åt tonfisk mackor o drack chocklad mjölk me marschmellows sedan gick vi runt lite ! sedan träffa vi rondik också o gick på bio, bröllopsduellen mkt bra :) sedan har vi flummat o sånt, kom hem för en timme sen. puuh !

morgonsdagens to doo:

*barnpassning
*träffa ditte
*min kusin kommer
*kanske gå på maries öppnings "visning"
*party

puss sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0